FRIDA || FRIDAY - I need this #mexicanvogue - who can get it for me?? #fridayfrida #vogue #fridakahlo #frida #passion #art #artist #create #creative #live #live #life

FRIDA || FRIDAY - I need this #mexicanvogue - who can get it for me?? #fridayfrida #vogue #fridakahlo #frida #passion #art #artist #create #creative #live #live #life

Can NOT live without #music !! #portishead #live #love #passion #ferriss #art - dope as dope can be

Can NOT live without #music !! #portishead #live #love #passion #ferriss #art - dope as dope can be

kingpushatits:

cartelgathering:

versacegravy:

mainheaux:

Look at this contouring god

They should legit teach makeup at Hogwarts because this is some goddamn witchcraft.

This is so much work. I could never.

It’s body art forreal forreal

when YOU dont even look like YOU - thats an issue!Β 

(via nasty-gyalxxx)

CAMOUFLAGE || #nature has always done it first and done it best! #patterns #treebark #malibu #fashion #ferrissmason #la #live #love #life #passion #camouflage #inspiration

CAMOUFLAGE || #nature has always done it first and done it best! #patterns #treebark #malibu #fashion #ferrissmason #la #live #love #life #passion #camouflage #inspiration

HEARTBREAK || πŸ’”πŸ’”πŸ’”πŸ’” - everyone was like noooooo! I understand the politics and the #respect! But it was indeed a #sad day in #blacktelevision #freshprince #90s #classictv #auntviv - yep I was one of those people who had a moment last night! Lol! No matter #blackdontcrack #freshprinceofbelair #comedy #heartbreak

HEARTBREAK || πŸ’”πŸ’”πŸ’”πŸ’” - everyone was like noooooo! I understand the politics and the #respect! But it was indeed a #sad day in #blacktelevision #freshprince #90s #classictv #auntviv - yep I was one of those people who had a moment last night! Lol! No matter #blackdontcrack #freshprinceofbelair #comedy #heartbreak

PAUSE || moving thru my day #putinwork #la #live #love #life #passion #personalstyle #style #queenshit #queen #dtla #stylist #ferriss

PAUSE || moving thru my day #putinwork #la #live #love #life #passion #personalstyle #style #queenshit #queen #dtla #stylist #ferriss

FUNKY || LAGOS - brothas the works over where bringing that shit in the #70s!! rockin! Them shoes tho!! #style #music #nigeria #lagos #fashion #music #funkylagos #ferriss #passion #la #live #love #life

FUNKY || LAGOS - brothas the works over where bringing that shit in the #70s!! rockin! Them shoes tho!! #style #music #nigeria #lagos #fashion #music #funkylagos #ferriss #passion #la #live #love #life

PLYMOUTH || can I get one!?!? #vintagecars #vintage #beverlyhills #dope #cars #plymouth #la #ferriss #sightings

PLYMOUTH || can I get one!?!? #vintagecars #vintage #beverlyhills #dope #cars #plymouth #la #ferriss #sightings

BEETLE || #protection #insect #beetle #nature #entomology #malibu #life #love #life #grounded #ferriss

BEETLE || #protection #insect #beetle #nature #entomology #malibu #life #love #life #grounded #ferriss

DESIGNERS || #goddess #empowerment #designers #accessories #jewelry #stylist #ladesigners #oakland folks what up?! #ferriss #stylist - email me ferriss@urbnvntg.com

DESIGNERS || #goddess #empowerment #designers #accessories #jewelry #stylist #ladesigners #oakland folks what up?! #ferriss #stylist - email me ferriss@urbnvntg.com

STAY HUMBLE || STAY HONEST #la #professionalism #creative #artist #passion #pushin #travel #philanthropy #style #stylist #blackhippy #queen #queenshit #ferriss #dirt

STAY HUMBLE || STAY HONEST #la #professionalism #creative #artist #passion #pushin #travel #philanthropy #style #stylist #blackhippy #queen #queenshit #ferriss #dirt

FRIGID || because when you have barely any hair, shit gets mad cold mad easy!!! 😨😨😨😨😨 #scarflife - I lost this scarf the same night as this flick, and I never lose shit - hella sad still it was one of my #favorite scarves. You know how I am about my #leopard print!!!  - but for real I always try to have a scarf or #hat on deck cause I don’t mess with any cold like thatπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ˜¨βœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈ#ferriss #ferrissmason #personalstyle #style #stylist #la #lanights #fur #fashion #queen #queenshit #blackhippy #cutlife

FRIGID || because when you have barely any hair, shit gets mad cold mad easy!!! 😨😨😨😨😨 #scarflife - I lost this scarf the same night as this flick, and I never lose shit - hella sad still it was one of my #favorite scarves. You know how I am about my #leopard print!!! - but for real I always try to have a scarf or #hat on deck cause I don’t mess with any cold like thatπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ˜¨βœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈ#ferriss #ferrissmason #personalstyle #style #stylist #la #lanights #fur #fashion #queen #queenshit #blackhippy #cutlife

mulberry-cookies:

Backstage @ Loewe S/S 2013 

mulberry-cookies:

Backstage @ Loewe S/S 2013Β 

(via toolittlepurple)

devoutfashion:

Modern Weekly China September 2012Photographer: John-Paul PietrusStylist: Ting Ting LinModel: Ajak Deng

devoutfashion:

Modern Weekly China September 2012

Photographer:Β John-Paul Pietrus
Stylist:Β Ting Ting Lin
Model:Β Ajak Deng

(via hi-imcurrentlyobsessed)